Livrare și dreptul la retur

După înregistrarea comenzii, cumpărătorului i se oferă informația privind data preconizată de transmitere a comenzii de către curieri / serviciul de livrare.


Livrarea în raza mun. Chișinău se efectuează în timp de 72 ore de la confirmarea a comenzii de către operatorii noștri. Livrarea se efectuează de la ora 09:00 până la ora 18:00 și este gratuită pentru comenzi de minim 1500 MDL, pentru comenzi cu valoare mai mică se achită livrarea 70 MDL (care va fi inclusă în suma totală a tranzacției/comenzii).


Livrarea pe teritoriul R.Moldova se efectuează în timp de 168 ore, de la confirmarea comenzii de către operatorii noștri. Livrarea se efectuează de la ora 09:00 până la ora 18:00 și este gratuită pentru comenzi de minim 2500 MDL, pentru comenzi cu valoare mai mică se achită livrarea 100 MDL (care va fi inclusă în suma totală a tranzacției/comenzii).


În zilele de duminică sau sărbătoare națională nu se efectuează livrări.


Termenul de livrare se poate extinde în anumite situații izolate (de exemplu: condiții meteo nefavorabile, perioadele sărbătorilor legale, probleme tehnice neprevăzute etc). Vă vom notifica în cazul în care întâmpinăm una dintre situațiile izolate în prealabil.

Puteți alege orice adresa pentru livrare – acasă, în oficiu sau oricare altă adresă, fără achitări suplimentare. Noi acceptăm o singură adresă de livrare pentru fiecare comandă. În cazul în care aveți nevoie pentru a livra comanda pe diferite adrese, vă rugăm să înregistrați comenzi diferite pentru fiecare adresă.


La primirea produselor, vă rugăm în prezența curierului să verificați integritatea ambalajului, prezența bonului fiscal. Orice pretenție ulterioară cu privire la aceste aspecte nu vor fi acceptate.


Conform noțiunii din Legea nr. 105-XV din 13 martie 2013 privind protecția consumatorilor Cumpărătorul are dreptul de a returna produs/marfa procurată din anumite motive în timp de 14 zile de la ziua achitării. Mijloacele bănești sunt returnate pe cardul de pe care s-a efectuat cumpărătura.


Consumatorul urmează sa informeze Dinomax Group SRL intenția sa de înlocuire sau restituire a contravalorii produsului de calitate corespunzătoare printr-o notificare in forma scrisa depusă in punctele fizice de vânzare, prin e-mail la [email protected] sau puteți apela la serviciul suport clienți: 079707440, in termen de 14 zile din momentul transmiterii produsului. Termenul de procesare a cererii de retur: 7 zile


In orice situație de returnare a produselor reglementate de prezentul capitol, acestea trebuie sa fie in aceeași stare in care au fost transmise consumatorului, in ambalaj original, cu etichetele intacte si cu toate documentele care l-au însoțit (bon de plata, factura, certificate de garanție etc. );


Consumatorul nu are dreptul sa solicite restituirea contravalorii produsului prin rezoluțiunea contractului daca neconformitatea este minora. Se considera minora neconformitatea care nu exercita o influenta substanțială asupra utilizării produsului.


Datorită naturii artizanale a produselor comercializate pe site-ul www.ignis.md, fiecare placă este unică și poate prezenta ușoare variații de nuanță a culorii sau a dimensiunii în comparație cu imaginile afișate pe site. Aceste diferențe nu sunt considerate a fi o neconformitate a produsului.


Suma de bani achitata se returnează consumatorului in același mod, in care a fost efectuata plata pentru produs.